неділя, 29 жовтня 2023 р.

Самоаналіз професійної діяльності

 

Методична проблема:
«Адаптація навчального матеріалу з інформатики з метою отримання необхідних навичок основних компетентностей в епоху «цифрових» дітей»

Трішки про мене у резюме

   Сучасний педагог — це вже не гуру-транслятор нових знань. Це фактично наставник, який вміє організувати процес пізнання учнів, тьютор, ментор. Не просто процес навчання чогось, а саме процес пізнання, який включає висування гіпотез. Учень повинен вчитися ставити запитання і проявляти свій інтерес та допитливість.

    У кожного з учасників цього процесу мають бути розвинуті й так звані “м’які навички”. Це критичне мислення, креативність, вміння працювати у команді, розв’язувати проблеми, ефективно комунікувати, ставити цілі й досягати їх.

     Стараюся досягати позитивної  мотивації занять: атмосфера взаємодовіри, бути помічником, гідом, направляти дітей до досягнення цілей, у чому сприяє правильні інструкції подані мною до кожного уроку. Дотримуюсь такого принципу на уроках: 

    Працюю над цим останні 5 років. Для мене надзвичайно важливим є матеріальна навчальна база. Враховуючи, що предмет інформатики не може бути повноцінним без комп'ютерів та ще й хоч трішки сучасних, то почала свою діяльність у Жидачівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 1 імені Героя України Тараса Матвіїва власне з у цьому напрямку. Взяла участь у мікропроектах та облаштувала клас. Спонсори пожертвували комп'ютерну техніку, відділ освіти дозакупив ще, колектив закладу долучився до проекту, власних зусиль та коштів пішло чимало... Але ось тепер клас виглядає таким відео ДО та Після

    Цього року взяла участь у Рейтингу найкращих шкіл України та отримала 3 рейтингове місце за кабінет інформатики. Конкурс. Нагороди

     В нашій професії не можна стояти на одному і тому самому рівні, треба бути на крок попереду дітей. Це покоління інше і ми їх навчаємо! Від нас залежить їх розвиток, вміння навчатися самостійно та їх знання!

   Пройшла дуже багато курсів підвищення кваліфікації на різних платформах, обираю тільки те, що мене цікавить. Шукаю завжди, щоб удосконалюватися, ліпше розуміти психологію сучасних дітей та їх потреби. Люблю спілкуватися з  прогресивними колегами навіть не зі своєї галузі. Надихаюся їхніми досвідами, пробую завжди втілити і у свій предмет. Цікаво виходить!

  Перед собою поставила завдання навчати дітей вчитися самостійно. Ця компетентність є і буде дуже важлива впродовж наступних років. Так роблю сама і бачу, що це ефективно. Бо немає змісту вкладати знання у голови дітей, які не потребують чи не можуть сприйняти це все. Дитина повинна шукати, досліджувати, пробувати, аналізувати свою діяльність, робити висновки.

   Дуже багато працюю над собою, навчаюся, вдосконалююся, шукаю завжди чогось нового - цікавенького,  створюю сама нові продукти: тести, вправи, квести, пазли. Все це використовую для уроків, конкурсів.

GIPHY - мої ГІФКИ   Book Creator - My Books       Interacty, wordwall - мої розробки

My puzzles -мої розробки пазлів    Genially - мої розробки  

     Час від часу сама себе оцінюю за допомогою сервісів - На Урок (сертифікація) , Всеосвіта (рівень), Дія Освіта (цифрограм), European Commission (для вчителів). 




  Основне робоче середовище кожного учня це – ергономічно обладнане індивідуальне місце за робочим комп’ютером та під’єднаним кабелем до інтернету у кабінеті інформатики. Все навчання побудоване у середовищі хмарного сервісу дистанційного навчання - classroom, в якому учні мають свій власний онлайн-кабінет. На робочий стіл компютера для кожної дитини винесений ярлик для його онлайн-кабінету. Учні швидко та без проблем орієнтуються за вказівкою вчителя: «Ввійти в обліковий запис та зайти у classroom на урок інформатики». Відкривають відповідний урок за вказівкою та переглядають вміст. Всі завдання для дітей доступні завжди, сформована база на цілий рік для кожного класу, яку постійно коригую під учнів нового наступного класу.

   Таким чином діти постійно працюють онлайн, здають роботи на перевірку, відповідально ставляться до даних, які вносять та залишають на чужому комп'ютері. 

  Важливим елементом моїх уроків - це фізкультхвилинки: для очей, кисті рук, спини та шиї. фізкульхвилинки

 Коли немає світла та Інтернету, а урок інформатики ніхто не відміняв проводжу Нетрадиційні уроки Використовую лепбуки, кубики, лото, флеш-картки, квести відповідно до тем. 

   Кожного року в різні періоди часу організовую та проводжу дистанційні Всеукраїнські, Міжнародні та очні конкурси, олімпіади  предметні та патріотичні, до Дня вишиванки, до Дня безпечного Інтернету, тижні інформатики. Сама беру у фахових та цікавих мені конкурсах. Допомагаю колегам також у їх проведенні, заохочую та рекомендую найкраще. Стараюся урізноманітнювати навчальний процес, що дуже мене саму надихає, коли бачу іскринки у дитячих очах від захоплення такою роботою.

#ШахрайГудбай

"Ми - Патріоти України!"

День безпечного Інтернету 2023 це тільки декілька дописів. 

    Я дуже пишаюся своїми учнями, їхніми досягненнями!

Результати освітніх конкурсів «Олімпіс 2023 - Весняна сесія» Інформатика

Переможці інтернет-олімпіади На Урок з інформатики 2023 весна

Це тільки частинка  моєї роботи, а .більше можна переглянути мій блог

    Окрім того, я є класним керівником 9-Б класу - 26 учнів. Клас достатньо сильний у навчанні. У класі є декілька лідерів, які постійно змагаються між собою. Дружні та підтримують одне одного завжди. Часто проводжу з ними цікаві години спілкування з квестами та інтерактивом. Ходимо разом гуляти, їздимо відпочивати, на екскурсії. Люблю свій клас!

14 лютого ярмарок зі збором коштів для наших воїнів 2023 р.

Урок щодо безпечної поведінки у час війни (виховний захід 8-Б)

Квест: "Соборна наша Україна" (виховний захід у 7-Б) 

Це лиш декілька публікацій у блозі. 

   У школі адмініструю сайт Адміністратор сайту Жидачівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів № 1 імені Героя України Тараса Матвіїва, дистанційну платформу Google for Education, "Нові знання" - електронні журнали та щоденники Нові знання, Єдину атестаційну систему для педагогів школи, веду "Курс Школа"- звітність та адміністрування особових карток учасників освітнього процесу.
У травні 2023 року школа брала участь у моніторингу 6 та 8 класів з математики та української мови, я була технічним адміністратором. Моніторинг 2023
Більше дізнатися про мене ТУТ


Немає коментарів:

Дописати коментар